08 April 2009

Sverige!

Hemma igen i Sverige efter 5 månader på flykt.. Kom hem igår vid 12 tiden och möts upp av mor,far,syster och mormor,Js familj och blommor och banderoller! Vi fick till och med en äldre man att börja gråta så fint var vårt välkomnande!
Efter att ha rest i ca 30 timmar så känns allt hel knas,kom hem och fick träffa alla djuren efter så lång tid och äta riktigt god mat!(Grillat) Men självklart blir det även mycket knas i kroppen efter att ha förflyttat sig tillbaka från andra sidan jorden, det mina vänner kallas Jet-lag, vilket jag tror att jag har fått en släng av. Klockan är nämligen 5.25 på morgonen och jag la mig kl 8pm i går för att sussa..
Ville bara varna alla nära och kära om att jag är hemma nu och kanske står jag helt oanmäld på din tröskel snart och knackar på, för jag saknar er så!! :)

1 comment:

Linda said...

Du får mer än gärna komma och knacka på min dörr,bara jag är hemma så jag får träffa dig!:D
Välkommen hem!!KRAM!/Linda